joi, 13 octombrie 2011

ficţiune

Prima dată ... a fost O. Şi l-am iubit, l-am iubit mult. El m-a scos din cutiuţa de cristal în care trăiam. El m-a crescut mare. Când mi-am dat seama că îl iubesc ca pe un tată, a plecat de lângă mine şi a devenit îngerul meu păzitor.

Pentru totdeauna ... este A. E o fiinţă minunată! Cu el am curaj să fac de toate. Lui îi pot povesti orice. Cu el totul este perfect! Păcat că între noi s-a aşezat un fir de praf ... Poate că într-o zi vom reuşi să-l ştergem ...

În rest ... sunt mulţi cărora le cer bani sau, mă rog, alte chestii nesemnificative. Pentru că nu pot să simt pentru ei ceea ce simt pentru A. Bine, nici ei nu au calităţile lui A.
Sunt, însă, şi câteva excepţii pe care nu le pot divulga.

Un lucru e sigur . " De astăzi am un singur scop : să pun fericirea mea pe primul loc!".M-am hotărât să fiu egoistă şi profitoare. Cu cine merită. Se ştie că sunt şi oameni pentru care aş face orice. Absolut orice.

Că aşa sunt eu :
uneori stană de piatră
uneori fluture

Şi toţi ai mei ştiu asta!

P.S. > Sunt fericită! Mi-am găsit numele de scriitor, după luuungi căutări. Dar nu vi-l spun deocamdată.

Niciun comentariu: