duminică, 29 mai 2011

Live, Love, Laugh

# versuri scrise acum vreo două luni, inspirată de artiştii boemi sau care trăiesc pe dos ... face careva melodia şi le cântă ?

Era o dimineaţă mai specială
Era un curcubeu nu prea colorat
Îmi era imaginea superficială
Şi atunci m-am hotărât să o refac

M-am născut fără acte într-o lume
În care cred că pot lăsa ceva urme
Pot schimba câteva idei
Nu mă mulţumesc doar cu păreri

Am crescut fără emoţii, dar cu cuvinte alese
Pe părinţi tot timpul i-am iubit
De la ei purtări din suflete culese
Cu dragoste şi grijă am primit

Mereu am avut de câştigat
Când am muncit cum ei m-au învăţat
Şi cred că ar fi fost mult mai bine
Dacă rămâneau amândoi lângă mine

Muzica întotdeauna a reprezentat iubirea
Am mai cochetat şi cu poezia
Iubitele uşor le-am impresionat
Cu ceea ce sunt eu cu adevărat

Incredibil singur în viaţă reuşesc să trec peste toate
Nu-mi e greu pentru că am asimilat
Cu atât mai mult cu cât am fost înşelat
De oricine şi orice ca pe roate

Şi tot ce s-a întâmplat are un rost
De multe ori am fost luat de prost
Cred că doar o femeie poate să reînvie speranţele
Să aibă grijă de
My life, my love, my smile.

Niciun comentariu: