vineri, 22 noiembrie 2013

Recenzie "Besame mi amor" - Florin Salam

După îndelungi şi grele aşteptări a apărut, spre mare bucurie a tuturor iubitorilor de artă sublimă, melodia "Besame mi amor" a faimosului Florin Salam. Ea a fost lansată împreună cu un videoclip, iar asta nu denotă decât o strategie de marketing foarte bine pusă la punct, pentru care echipa din spatele celebrului cântăreţ merită felicitată.
Titlul melodiei, "Besame mi amor", este în limba spaniolă şi se traduce prin "Sărută-mă iubirea mea", un îndemn către sufletul ce îi ţine tovărăşie, indicând astfel că fără apropiere fizică iubirea nu există.
Videoclipul debutează cu prezentarea componenţilor formaţiei într-un service auto şi a şefului lor, nimeni altul decât Florin Salam, care intră în scenă cu un Mercedes şi le ordonă băieţilor pe un ton aspru, ca un adevărat şef, să-şi ia instrumentele.
Melodia abordează un subiectul actual: părinţii care nu sunt de acord cu relaţia fiului lor. Primele două versuri spun asta clar: "Nu, n-o asculta pe mama mea / Când spune ea că nu te vrea". Problema soacrei nu este detaliată, lăsându-ne o plajă largă de interpretări. Însă autorul ţine să o asigure pe iubită de tot sprijinul său, de faptul că va avea grijă de ea: "Dar cum aş putea să te rănesc / Când tu ştii că te iubesc". Este un adevăr general valabil că atunci când suntem îndrăgostiţi nu mai gândim raţional.
Refrenul: "Besame mi amor / Te iubesc şi te ador / Besame mi amor / Pentru tine mor" este uşor de reţinut şi reprezintă o veritabilă declaraţie de dragoste. Cum să nu fii fericit când ştii că cineva te iubeşte atât de mult încât şi-ar da viaţa pentru tine?
În viaţa artistului urmează un moment de profundă meditaţie, după cum însuşi afirmă : "Dacă stau bine şi mă gândesc", la sfârşitul căruia ajunge la o concluzie: "Ca tine prin lume nu găsesc", ceea ce subliniază că, deşi s-a plimbat prin lume şi a cunoscut destule, dorinţele lui în privinţa liniştii interioare tot acasă sunt satisfăcute. Interpretul simte nevoia să se destăinuie: "Sunt sincer şi recunosc ce vrei", dându-şi seama că sinceritatea poate cuceri, dar şi de faptul că are încredere în persoana iubită să-şi spună ofurile în faţa ei. Finalul melodiei este exprimat printr-o mărturisire plină de pasiune: "Recunosc că mor de ochii tăi", deci luăm în calcul şi posibilitatea de a fi fost dragoste la prima vedere.
Piesa, de o nepreţuită valoare, merită ascultată cu atenţie, putând produce procese de conştiinţă, dacă reflectezi aminte la ea, iar în curând îl vom putea asculta pe Florin Salam excelând şi în alt gen muzical, ceea ce ne sugerează vestimentaţia sa din videoclip, în special mesajul de pe şapcă: "RAP".

Niciun comentariu: