sâmbătă, 31 august 2013

se încheie şi ultima săptămână/zi din vara 2013

După o săptămână de stat cu Andreea, am plecat la ţară cu Ani. Între timp, s-a întors şi Dreia de la Bistriţa (no, chiar e de mirare că, după o lună şi-o săptămână de Ardeal, n-a prins accentu'), aşa că am încercat să facem timpul să treacă mai repede, pentru că, ooo daaa, noi vrem şcoală. Ne-am cam plictisit şi ni s-a făcut dor. Jocurile de cărţi + remi + statu' afară + le distracţie au fost umbrite de ploi şi vreme jenantă.
Din vara 2013 aş păstra 4 zile, restul au trecut degeaba. Nu mă vait, am tras o concluzie mare din asta.
Şi spunem gata, am lenevit destul... Se simte în aer că trebuie să ne apucăm de treabă. Toţi prietenii din Italia s-au întors în Italia, ăia din New York în New York, Ioni a ajuns în Franţa, profu e încă-n Cluj, iar noi o ardem prin Craiova...
Adio, vară! De mâine începe viaţa... 

Niciun comentariu: