luni, 7 mai 2012

Ceva ce n-o să înţeleg niciodată...

Aflai cu stupoare că o tipă de la C.N. "Carol I" s-a aruncat aseară de la etajul opt. A murit, evident.
Faza e că o cunoşteam pe tipă, doar din vedere, dar o cunoşteam.
Motivul sinuciderii este că s-a clasat pe locul 7 la olimpiada judeţeană de astrologie.
Puiiiii mei ăsta e motiv??? De ce să te sinucizi pentru un căcat ca ăsta? Mă rog, în principiu de ce să te sinucizi?

Tipa făcea astrologia cu un fost prof de-al meu, actualmente vecin. Omul ăsta e în stare de şoc, pur şi simplu. Ştefania nu a dat niciun semn că are vreun gând negru, iar el nu e genul de prof exigent sau ceva de genul. Spun asta pentru că a fost profu meu înainte să îl cunosc ca om.
Mie îmi e tare frică să nu se ia părinţii fetei de el... Chiar e un tip foarte mişto...

Diriga Ştefaniei, cumnata fostului meu prof de mate, e şi dumneaei în stare de şoc. Fata era tipologia elevului perfect, mă rog, sunt o mulţime de lucruri de spus, dar n-am timp...

R.I.P. Ştefania rămâi cu noi chiar dacă ai făcut o alegere greşită!!

Niciodată nu o să pot înţelege de ce se sinucid oamenii...

Niciun comentariu: