duminică, 18 decembrie 2011

răspuns

Răspunsuri date de politicianul Cristian Diaconescu la mail-urile trimise de cetăţeni.

Dragos Lazar, H. Maria, Luca, Elena Mihaila, Elena Radu, Stiubei Roxana – ma intreaba ce diferenta este intre UNPR si celelalte partide care nu comunica in colegii, care nu au contact cu oamenii? – Am decis prin acest proiect, Platforma de Stanga, sa intensificam comunicarea cu societatea. De fapt, dragii mei, am dorit sa optimizam aceasta comunicare. Stiu bine cat de importante sunt intalnirile in piete, pe strada si la biroul senatorial din colegiu si de aceea Platforma are in vedere actiuni de acest gen, cum UNPR ul de altfel a incurajat acest mod de comunicare. Ceea ce mi se pare insa mai important este sa sistematizam, sa ordonam categoriile de probleme invocate de societate pentru a incerca sa gasim solutii pentru categorii de oameni si cuante de societate. Dezbaterile cu organizatiile de pensionari, cu organizatiile de cartier, de locatari, de proprietari se vor inscrie in programul Platformei pe categorii de teme, in acest fel incercand gasim implicit cheia unor probleme ale unor cazuri individuale. Revin, Platforma are in vedere astfel de intalniri si va multumesc pentru interes.

Stiubei Roxana, Proful, Tatiana, Doru C. Fodor, Laurentiu Costache, prof. Mihaela Barbu – au fost interesati de problema invatamantului. Trebuie sa recunosc ca la categoria de probleme pe care le-am avut in vedere, cu ajutorul vostru am mai adaugat cateva punte in Platforma de Stanga. Roxana ridica problema cadrelor didactice care prin activitatea lor stimuleaza meditatiile si orele suplimentare platite in diverse forme de parinti. Partial, recunosc, am avut in vedere o solutie la aceasta problema dar astept momentul intalnirilor Platformei cu reprezentantii societatii si ai profesorilor pentru a formula un raspuns autentic, real si cu sanse de ameliorare a problemei daca aceast se dovedeste a fi intalnita la o scara mai larga.

Niciun comentariu: