duminică, 15 noiembrie 2015

Brânzeturi cum se... cuVin

În viaţă pentru prima dată
La Rex fusei invitată
Să degust brânză şi vin
Toate cu un gust divin!
Eu, micuţul somelier
Căutai prin şifonier
Îmi pusei tocuri înalte
Şi părul lăsat pe spate.
Foarte tare mă surprinse
Că din boabele închise
La culoare, voiam ca să spun
Se produce vin alb, d'ăla bun
Caloian Alb e-n gama lor
A celor de la Oprişor
Şi nu doar în noiembrie
Îl bem cu puţină brie
De Delaco oferită
Superstar ea devenită.
A urmat un caşcaval
Bun de dus la festival
Afumat îi zice lui
Şi-i gustos al dracului
Asortat cu un Măiastru
Amintindu-mi de cadastru
Până nu mă-mbăt să-l fac
Că-i un pic afrodisiac.
Înc-un Caloian urmează
Din timpuri străvechi datează
Cu Maasdam asortat
Bun de-adus gagici în pat
N-am bifat starea de ebrietate
Deci mai beau şi-un La Cetate
Grana Padano înghit şi tac
Ce mă fac? Şi astea-mi plac!
Gran Bavarese iau din farfurie acum
Şi mă-ntreb: s-or face scrum
Cei ce n-au venit aici
Că renunţau la câţiva mici?
Cabernet Sauvignon Crama Oprişor
Am consumat uşor, uşor
Şi când să ajung acasă
Hop picioarele mă lasă
Mă descalţ, iau tocu-n mână
Şi-mi promit că peste-o lună
Mă voi pregăti mai bine
Să fac faţă la tărie!

Congrats to Dicţionar Culinar.ro & ASBO.ro

Niciun comentariu: