sâmbătă, 9 iunie 2012

viaţa se termină, dar ziua nu

mi-am uitat cotorul de la măr pe biletul de la teatru
va trebui să-mi cumpăr altul
să deschid cadoul
I love to love
I love to love
ieri am văzut o gravidă pe stradă
mi s-a făcut brusc milă-scârbă de mine
am fotografiat-o
promit că o înrămez o pun pe noptieră
să pot avea în sfârşit coşmaruri
să simt ura
undeva cineva oricine te aşteaptă
să priviţi în gol să oftaţi
sau să credeţi în ceva
momente în care vă amintiţi cum aţi primit 
pentru prima dată beţe de pomană - acum văd
gândacul ăsta mai are puţin şi ajunge pe umărul tău - 
peste stradă alte fiinţe merg spre şcoală
gardul cade de fiecare dată când vorbeşti tare
din cauza idealurilor
am văzut că porţi mereu sacul
ce ai în el?
nişte aer de rezervă
acum o să dorm însă mai târziu
o să deschid cadoul
şi o să simt ura
actorule nu mi-a plăcut deloc cum ai recitat
mai încearcă

Niciun comentariu: