vineri, 21 ianuarie 2011

La balamuc,fratilor !

N-am mai scris de mult timp pe blog....azi imi venii cheful de scris !
Sa va povestesc ziua mea de azi....asa,ca sa ma incred [ cum ar spune cei care ma cunosc].

Am inceput ziua cu ora de romana...super ! ne-a dat o teama care o sa-mi ocupe o zi intreaga...initial puteam sa stau acasa pentru ca profa de civica m-a invoit pentru toata ziua,dar eu "nu,lasati doamna, ca vin la romana .sambata am olimpiada."...si asa ma indispusei eu de dimineata.
La 9 jumatate ne intalniram eu ,Luminita si Ana maria sa plecam la concurs cu profa...dupa ce ii injuraram pe unii care nu conduceau bine [la noi conducea profa - chiar se pricepe]...ajunseram noi la concurs. Tinu directorul "Casei de Cultura Traian Demetrescu" ,caci acolo avu loc chestiunei in discutie, o cuvantare mica,cantara unii de la nu mai stiu ce scoala,spusera poezii...si urma concursul....intrebari simple,pe care le stiam superbine....proba de baraj intre 3 echipe...pana la urma luaram Premiul I noi si cei de la Scoala 32 [era mai corect sa faca baraj si intre noi(33 si 32)]. in timpul concursului ne tot sacaiau niste baieti de la 32 si se lua Luminita de ei...le spuse profesoarelor si il mutara pe ala de langa noi....deci Luminita are gura multa,dar nu spune prostii.Ne dadura cei de la TraDem premiu ,care consta in cartea lui nea Firan "Presa craioveana" si revista "Craiova,mon amour" .
Sa nu va spun ca ii rupseram carnetelul doamnei de civica [ de fap,e profa de istorie a Luminitei si a Anei Maria,eu fac istorie cu prof.Mirea ]....noi nu le luaram foi de acasa,ca nu ne-a zis nimeni...noroc cu carnetelul profei.

Dupa ce terminaram,profa pleca si noi ziseram ca mai stam putin prin centru sa isi ia Luminita adidasi - si tot nu isi lua....cand ajunseram in fata teatrului national imi adusei aminte ca nu am facut rost de cartea lui Coande "femeia despre care scriu"....ne duseram noi la libraria din teatru si nimic...ma trimise doamna librara la Coande sa iau cartea...batui eu prin teatru cam 10 minute pana sa gasesc biroul lui...si il gasii...domnul poet vorbea la telefon....imi zise ca ii facui o surpriza si alte chestii....cert e ca imi dadu cartea...si nu oricum asa, cu dedicatie...si GRATUIT !....:)):))....cadou de ziua mea de la dumnealui....de fapt,eu o voiam cadou de ziua mea de la mine pentru mine....l-am pus pe tata sa o caute...si a cautat cartea la toate librariile din oras si nu a gasit-o....azi imi zise domnul poet ca tot tirajul se afla la dumnealui....:P....

cum zisei mai sus ,Luminita nu-si mai lua adidasi,isi lua esarfe...:))....da` macar isi lua....
sa ne fi vazut dupa aceea cum alergam sa prindem autobuzul sa ne intoarcem....fetele trebuiau sa ajunga la ora de fizica...

Imi spusera colegii ca fu scandal la scoala cu profa de latina...incepui sa regret ca nu ma dusei la scoala....imi plac scandalurile :))...am doar o nota la latina....si luni ma asculta :((:((...auci !...n-am mai invatat la latina de muuult timp.
se intamplara niste chestii traznet....dadu note mici la cele mai bune fete din clasa si veni diriga de acasa ...veni directoarea peste profa...nu stiu prea multe...dar stiu sigur ca mi-ar fi placut sa fiu la ora !

cand ajusei acasa de la concurs o sunai pe mami sa ma incred ca luaram Premiul I...si mami ma felicita si zise " bine.acum dute si mananca ceva,odihneste-te ca trebuie sa ma inveti si la romana ,maine ai olimpiada"....naspa...naspa ca trebuie sa invatam ,nu ca ma duc la olimpiada....anul trecut am luat Mentiune pe judet [ na,iar ma incred ! :))]......ii mai zisei mamei ca mai e un concurs la istorie pe 9 mai,la care mai " pai da, normal,cum sa nu vrei tu la concursuri la istorie?" :))....era logica treaba....istoria este printre materiile mele preferate [istorie,civica,romana].

cam atat......pa !!!!

Niciun comentariu: