sâmbătă, 22 ianuarie 2011

deci...

mă plictisesc îngrozitor....şi nu întâmplător scriu cu literă mică.
aş vrea să fac ceva ieşit din tipar...să mă arunc de pe umerii poeziei ar fi o soluţie ,însă mă tem de consecinţe.
am fost azi la olimpiada de română pe sector...şi am avut de făcut la unul dintre subiecte o compunere cu titlul "Ceas de taină",şi ca-ntotdeauna nu avusei idei,dar ieţiră vreo 36 de rânduri parcă...nu-mi place să îmi dea cineva titlul,pentru că nu îmi oferă astfel o plaja mai accesibilă de idei.tot ce îmi rămâne acum este să sper să mă calific la faza judeţeană.
probabil că mai târziu voi încerca să-l înţeleg mai bine pe poetul Benoni Etegan...un învăţător,fost coleg cu proful meu de istorie...mi-a zis proful că în fiecare dimineaţă Etegan se ducea la dumnealui şi îl întreba ce părere are despre creaţiile sale...mi-a adus joi cartea ,"Hinterland" se numeşte şi datează din 2002...alături de cartea învăţătorului ,mi-a împrumutat şi o carte de poeme-"Cuvintele aşteaptă afară"(tot 2002) scrisă de Elisabeta Chilom,tot o fostă colegă...dar nu este genul meu tanti poetesa(sper să nu se supere că am numit-o aşa).
ce vă mai pot spune?
tocmai am venit de la ţară,unde am fabricat o poezie...cred că momentan e prin blugi...sper să nu uit să o scot până pune mami blugii în maşina de spălat.
şi...ascult muzică ! de fapt,eu ascult muzică tot timpul...când îmi fac temele,când învăţ,când citesc,când scriu,când mănânc şi etc. de acţiuni...singura excepţie este când dorm.

Niciun comentariu: