miercuri, 29 decembrie 2010

about Duda.

Familia Regala :
Regele Mihai I,Regina Ana de Bourbon-Parma,Principesa Margarita,Principele Radu.

voi scrie despre Radu doar...


Mie imi place acest nene,care,de altfel,n-are nici un fel de sange albastru.
Este doar sotul celei mai in varsta fiice a regelui Mihai I,principesa Margarita si atat !

cateva date despre el :
Radu Duda - devenit Hohenzollern-Veringen sau ,mai simplu, Principele Radu al Romaniei,nascut la 7 iunie 1960,la iasi,intr-o familie de medici.Studii : un liceu,nu-mi amintesc care,Institutul de teatru si cateva seminare la Harvard plus o chestie care tine de armata.

deci...omu` are destul de multe idei bune,care ar putea ajuta tara intr-un fel...dar cine il asculta si cine tine cont de parerile lui ? poate ca doar studentii cu care se mai intalneste din cand in cand ...ca,deh,are si Domnia Sa niste proiecte,sa nu zica tata-socru ca arde gazu` de pomana.El s-ar implica mai mult,insa conditiile neprielnice se vad clar.
se zvoneste despre Duda ca ar fi slujitorul lui Mihai ...ca tot ceea ce indeplineste sunt ordinele lui Mihai...nu stiu ce sa cred ! o fi,probabil,si asa !

mie imi pare un om dragut,un barbat dragut...este elegant,inteligent,o prezenta distinsa [ la care se vede ca a lucrat mult]...foarte adevarat ca l-am avut in fata ochilor o singura data si poate m-am lasat vrajita de simplul fapt ca l-am vazut ,astfel neanalizandu-l corect - tot ce e posibil !

singurul lucru pe care il abhor la el este ca s-a casatorit cu fata regelui...putea sa-si duca la bun capat ideile si fara asta,ca e baiat destept,dar,deh,ca tot roman e si el si o fi zis ca multi,multi altii ; pe spinarea altuia tot e mai bine !...fata asta,Margarita ,il cam face de ras...dupa ce ca este super-batrana fata de el...a recunoscut ca nu il iubeste... si sa nu mai zic ca nu i-a daruit nici un copil.

Radu a si scris cateva carti...pare-mi-se ca vreo 17...din nefericire nu am citit nici macar una pana acum....imi cazuse in mana acum ceva timp cartea "Altfel" ,dar n-am apucat sa o termin.

deci....omu` asta e bun...pacat de ceea ce are in jurul lui...
din Marea Casa Regala imi plac doi : Radu Duda si Printul Paul.....astia se implica...nu fac ei minuni,dar se implica...si asta conteaza !

Un comentariu:

dna_filip spunea...

Ai perfectă dreptate Roxana, e mai uşor pe spinarea altuia decât pe propriile lui speze.Eşti de o maturitate în gândire, doamne... mă uluieşti!
E un băiat drăguţ, dar în rest nu pot spune nici eu mai multe. Şi-a găsit rezolvarea în sânul familiei regale, fără să aibă nici un pic de os domnesc.E o vorbă din popor: cine poate, oase roade....
Să ne-auzim cu bine, succes la competţii şi multă inspiraţie!
Cu dargoste
Cornelia Filip