joi, 9 februarie 2017

sexy Fifty shades darker. #dăcât atât

După ce am citit primele trei volume ale seriei 50 shades în doar o săptămână, pe telefon, pentru că la finalul ei apărea filmul... mi s-a părut mai mult decât logic să merg să văd continuarea.

Deși nu e cel mai fericit mod de a o spune, dincolo de Anastasia Steel și Christian Grey, eu m-am îndrăgostit de ... șoferul lui Grey. Dar n-am apucat să-l văd decât în vreo 3 secvențe. Pentru că-n restul filmului m-am întrebat de ce naiba folosesc iphone-uri în loc de Blackberry, cum era în carte.

Whatever, Grey se îmblânzește. Anastasia îl îmblânzește. Reușește să-l facă să-și depășească fricile și limitele pe care și le-a impus singur. Reușește să-l aducă pe calea cea bună, vorba aia. Chiar a cerut-o de nevastă. Spontan. Pentru răspunsul ei, vă recomand să dați fuguța să vă cumpărați bilet la film, căci eu deznodământul nu vi-l dau. Și după ce-l vizionați, să-mi dați de știre dacă și vouă vi s-a făcut inima cât un purice la accidentul suferit de Christian.

Fifty Shades Darker este clar un film la care vrei să mergi după o zi obositoare de muncă. Poate împreună cu partenerul sau partenera. Pentru că ați putea încerca lucruri noi, inspirați din film fiind.

Mulțumesc Inspire Cinema, Cinema 3D Craiova, pentru condițiile excelente, unde mă simt de fiecare dată răsfățată. Felicit de asemenea și personalul foarte amabil și bine pregătit.

Vă las cu trailer-ul :

Niciun comentariu: