vineri, 6 mai 2016

Je suis speaker.

Craiova2.0nline a fost evenimentul unde...
... am devenit fană Victoria Deliu. Pe bune, puştoaica e mişto rău. Mi-a adus aminte de mine la vârsta ei şi m-a făcut să-mi fie oleacă ruşine de prezentarea mea, că nu am fost la fel de pregătită.
... m-am îndrăgostit (dar mi-a trecut, keep calm) de domnul China, acest Dumnezeu al blogăritului. Sunt recunoscătoare pentru cererea dă pretenie pă fb şi vreau pentru ca să ştiţi domnu China că vă voi căuta. Am notat că tre să-mi vând marfa mai bine + titlul unei cărţi. Bine, practic omu' m-a cam trimis acas', ceea ce probabil voi şi face dacă în următoarele 6 luni n-am un plan bine pus la punct.
... unde n-aş fi participat fără Daniel Botea. Mulţumesc. Să ştii că-mi place mult tricoul tău ăla negru pe care scrie ceva legat de vin, c-ai băut şi acasă parcă.
... unde am fost pentru prima dată speaker la o conferinţă. M-am simţit bine sporovăind în faţa publicului, deşi mi-a tremurat vocea de câteva ori. Puteţi vedea o parte din prestaţia mea aici:
 
Victoria Deliu şi Daniel Botea aka "domnul Daniel"
viaţa mea China, la Digi24 în aceeaşi zi, după le conferinţă
Populaţia care a rămas până la final. Salut, Laura

Niciun comentariu: