joi, 3 martie 2016

cele 20 de lucruri învăţate până-n seara asta

Profu mi-ar zice că n-am avut nimic mai bun de făcut decât să cresc. Nush ce să zic, are şi el dreptatea lui.
Îmi plăcea să mă prezint cu "sunt roxana şi am 19 ani", acum mi-e greu. Douăzeci e mai greu de pronunţat ca nouăşpe.
1. ţine mereu o pensetă la îndemână. nu ştii când ai nevoie să scoţi bani din puşculiţă fără s-o spargi.
2. când scuipi coji de seminţe, măcar scuipă ca o lady.
3. când îţi cade ceru-n cap, pur şi simplu culcă-te. lumea va fi din nou mişto când te trezeşti.
4. concluzia reprezintă etapa în care te-ai săturat să mai gândeşti
5. toţi îţi vor binele: nu-i lăsa să ţi-l ia!
6. poate că nu iei întotdeauna cele mai bune decizii, dar sunt cele mai bune în momentul în care le iei
7. nu-ţi cheltui chiar toţi banii la lăutari, mai păstrează şi de taxi
8. nu continua să mănânci cartofi prăjiţi cu sos de usturoi, dacă deja ţi-e rău
9. nu cumpăra haine fără să le probezi înainte
10. oamenii nu uită niciodată cum îi faci să se simtă.
11. când ţi se oferă o excursie, du-te. nu sta pe gânduri
12. să n-ai încredere în femeile care nu se spală la timp pe cap
13. asigură-te că n-ai ruj pe dinţi
14. poţi să faci orice îţi doreşti. pe bune.
15.dacă nu te oboseşti să-ţi bagi hainele la spălat, într-o bună zi nu vei mai avea ce purta
16. bărbaţii mişto în general nu fac paradă
17. dacă ţi-au luat basma, sigur n-o să-ţi mai ia şi cercei
18. nu-ţi face nimeni statuie
19. nu-ţi face blog când încă mai suferi de crize de identitate
20. când n-ai Cola, te mulţumeşti cu Pepsi.

Niciun comentariu: