vineri, 27 februarie 2015

citate din "Mintea unui bărbat divorţat" de Adrian Sahr

Cartea e chiar amuzată, dar la un moment dat, pentru că sunt femeie, a devenit puţin scârboasă.

# Doar leneşii se îndrăgostesc.

# Respetul se câştigă cel mai greu. Nu contează dacă eşti bun sau rău, respectul ţine de forţa ta de a fi viu, exigent, impunător pe planetă, în schema dezorganizată a vieţii.

# Dă-i femeii doar ce poţi lua înapoi.

# Sunt un mincinos. Sunt cel mai mare mincinos. Zic fiecăruia ce vrea să audă pentru că nu mă interesează nimic. Sunt indiferent, hedonic şi leneş. Am avut noroc şi acum mă feresc de ghinion.

# Orice om trist are încredere doar în ceea ce simte şi în nimic altceva.

# Ca să pui la pământ o femeie ai nevoie de strategie şi noroc. Trebuie să-i terfeleşti şi fisurezi ce are mai de preţ: încrederea de sine.

# Agresivitatea e primul semn că poţi fi manipulat. Dar eu nu sunt agresiv. Eu ignor, flegmez şi nu dau doi bani pe nimeni.

# Banii nu aduc fericirea dacă nu ştii să-i cheltui.

Niciun comentariu: