vineri, 28 decembrie 2012

ceva cu God and Queen

1. Trei lucruri pe care le faci zilnic:
- visez, citesc, încerc să gândesc
- stau ore pe net
- îmi stresez cunoscuţii
 
2. Trei lucruri pe care le faci pentru a scăpa de stres:
- ţip
- mănânc dulciuri
- mâzgălesc

3. Trei lucruri pe care le faci doar pentru că e nevoie:
- merg la școală
- dorm noaptea (adică ar fi mai mișto să dormim ziua)
- mă prefac că ador copiii

4. Trei lucruri de care nu te-ai putea despărți (e impropiu spus, m-aş putea despărţi de orice):
- poezie
- suc negru şi acidulat
- muzică

5. Trei replici care te-au ajutat să mergi mai departe:
- "Mai bine regreţi ceea ce faci decât ceea ce nu faci!"
- "Nu regreta nimic din ceea ce te face să zâmbeşti!"
- "Acceptarea este o formă de curaj!"

6. Trei persoane care te inspiră:
- Cheloo
- Călin Popescu-Tăriceanu
- şi altele

7. Trei dorințe pe care vrei să le îndeplinești:
- să merg în Africa
- să învăţ să merg pe tocuri
- restul...

8. Trei sfaturi pe care i le-ai da unei persoane îndrăgostite:
- să facă tot ceea ce simte, chiar dacă greşeşte sau o să aibă parte de consecinţe naşpa
- să nu spună asta multora, oricum se vede
- să facă în aşa fel încât persoana respectivă să fie fericită, chiar dacă asta ar însemna să renunţe la el/ea

9. Trei lucruri pe care i le-ai spune unei persoane ce vrea să se sinucidă:
- Știi, și eu cred că mă voi sinucide într-o zi. Te înțeleg într-o măsură oarecare. Îmi va fi dor de tine.
- Ştii că ai umor?
- Îmi spui motivele, te rog?... Vezi că, de fapt, ai înţeles greşit ideea?

10. Trei lucruri pe care vrei să le spui, așa, ca pentru sfârșit:
Nu vă sinucideți! ...decât dacă vreți voi neapărat. 
- Îmi pare rău că n-am ajuns ieri la decernarea premiilor USR- filiala Dolj pe 2011!
- Noapte bună!

P.S.: Unele răspunsuri coincid cu cele date de Myuuki, asta doar pentru că mă caracterizează! :*

Niciun comentariu: