duminică, 13 noiembrie 2011

noutăţi


Aseară, la masă, m-au anunţat ai mei că distinsul domn Nicolae Manolescu divorţează.
Uaaau! Sincer uaaau!
Fetelor, săriţi! :))

Să enumăr câteva funcţii ale lui Manolescu : Preşedintele Uniunii Scriitorilor din România (al doilea mandat), ambasadorul României la Paris din partea UNESCO, membru corespondent al Academiei Române, publicist, scriitor şi cel mai mare critic literar. (Şi toate astea într-o viaţă!)
Pentru asta îl admir eu pe Manolescu enorm, pentru asta este unul din modelele mele.
În viaţa sa personală poate să facă ceea ce îşi doreşte, atât timp cât îi place şi îşi permite.
Ca orice om, are şi el regrete şi şi-ar fi dorit să fie fericit... îl ştiu de când am citit "Viaţă şi cărţi - Amintirile unui cititor de cursă lungă".


Nu ştiu de ce, dar când mă uit la poza asta îmi vine în cap melodia "Jaga Jaga".
Astăzi, PSD-ul se hotărî şi îl dădu pe Geoană afară din partid.
De când nu a câştigat alegerile pentru prezidenţiale, lui Mircea i s-au întâmplat numai chestii nasoale.
Sincer, mie chiar îmi pare rău de el... Este unul din politicienii care are cultură şi simţiri bune, deci merită să ţinem cont şi de părerea lui. Dar nu, noi ţinem cont numai de ceea ce spun analfabeţii şi inculţii.
Am observat că a făcut şi nişte pungi imense sub ochişori ...



Tot astăzi, echipa mea preferată de handbal, Oltchim, o bătu pe Itxako cu 30 la 22. Ce mai, dacă sunt bune, sunt bune şi gata!
Să ne ajute Dumnezeu să câştigăm Liga Campionilor!!!

În poză este jucătoarea mea preferată, turcoaica Yeliz Ozel, care făcu parte din "oamenii meciului", alături de Valentina Ardean-Elisei şi Talida Tolnai.

P.S. : Radu Voina e bun !



# Publicai, azi pe la prânz, pe Reţeaua Literară un poem. La şapte seara era deja promovat în pagina principală! ... he-heeeei ...

Niciun comentariu: