vineri, 21 august 2015

'God is artist' yuhuuuu

Câteva zile n-am părăsit apartamentul decât pentru a-mi cumpăra elixiru' vieţii, băutura răcoritoare carbogazoasă de culoare neagră. Am mai scris una alta, am mai citit şi-am mai dormit. Că na, trebuie să treacă odată depresia asta că n-am intrat la facultate-n Bucureşti şi să-mi amintesc cum eram înainte.
Îmi plăcea de mine.
M-a anunţat un prieten că se vorbeşte despre artă la Casa TraDem şi mi-am zis că nu-i rău să mă-ntorc la vechile obiceiuri. Aşa că mă făcui drăguţă, mă-mbrăcai la cămăşuţă şi plecai de-acas' fără să ştiu mare lucru despre tipu' care urma să ne găvărească - puteţi observa că încă nu mi-am ieşit din mână (of, of, teme nefăcute). Alţii cu nasu' mai fin ar zice că voiam să fiu surprinsă.
Valentin Boiangiu e mişto. Curator şi artist vizual. Şi-i născut în ianuarie, la fel de important de precizat. În prezent o arde prin Moscova, profesor. Îl găsiţi la http://valentinboiangiu.com/
Numai oameni frumoşi ne perindarăm în seara asta la TraDem, purtarăm dialoguri interesante. Râserăm, ne-admirarăm acum şi pentru mult timp de-acum încolo. Poze nu făcui, pentru că aparatură. Dar fur dovada de la Vlad Drăgulescu, cu iertare sper.
Mâine ne-aşteaptă artistul la Dâlga. Noapte bună!

Niciun comentariu: