joi, 22 ianuarie 2015

22 de săptămâni până la bac

Ta na na naaaam.
Sunt de opt zile în anul cu numărul 19 din viaţă, ceea ce mă cam panichează şi mă grăbeşte, că n-am timp de pierdut.
Mai sunt 22 de săptămâni până la bac şi habar n-am ce-o să fac după, asta pentru că mi-am ratat şansa ca la toamnă să locuiesc în UK, într-un campus al Essex.ului, eventual în aceeaşi cameră cu vară-mea.
Mă gândesc că dacă n-aş fi ales liceul şi clasa asta, nu aş fi cunoscut oameni frumoşi. Dar în acelaşi timp, mi-aş fi dorit să fac alegeri mai bune, cum ar fi să studiez germană sau profilul de pedagogie. Este destul de trist faptul că mi-am dat seama abia în clasa a 12a că învăţ pentru mine, nu pentru alţii. Aveam nevoie de mai multe concursuri, evenimente.
Primul lucru pe care îl ştiu despre mine este că sunt mai mulţi Roxx. Probabil că fiecare om are perioada lui întunecată.

Niciun comentariu: