luni, 13 ianuarie 2014

ultima zi la 17 ani. pentru ce le mulţumesc părinţilor mei

Hai că fu o zi drăgu pentru ultima zi de 17 ani. Aş fi putut face nişte prostii ceva, da' na, cică să fii copil cuminte, copil model, că plm e ultima zi sub statut de copil.
Fusei să-mi schimb şi buletinul, treabă cretină, trebuie să aştept până pe 24 ca să-l iau.
De mâine este pe propria răspundere ceea ce o să fac, aşa că trebuie să le mulţumesc părinţilor mei pentru:
- că m-au născut şi că m-au ţinut acasă şi că mi-au dat mâncare, haine şi din astea;
- că nu m-au lăsat să-mi public cartea în clasa a opta;
- că mami s-a trezit în toate dimineţile cu şcoală, deşi poate că ea nu avea nimic de făcut şi ar fi fost mai inteligent să doarmă, ca să-mi aducă mie micul-dejun la pat;
- că m-au învăţat să fiu responsabilă;
- că m-au iertat pentru prostiile şi gafele pe care le-am făcut.
Vă iubesc, mami şi tati!!!

Niciun comentariu: