luni, 23 decembrie 2013

culoarea gri este şefă în dulapul meu

Deşi urăsc sărbătorile şi tot ce ţine de ele, dar îmi plac petrecerile şi cadourile, primii bani de la ai mei de Moş Crăciun. Şi na, în mod normal aş fi ales să-i păstrez ca să-mi iau chestii după ce trec sărbătorile, pentru că nu mai sunt aşa scumpe şi nu mai este aglomeraţie prin magazine. Totuşi, mă dusei să arunc o privire şi nu rezistai în faţa lucrurilor drăguţe.
Făcui un calcul şi ieşii că 3 din 4 lucruri cumpărate sunt gri. Apoi trăsei o privire în dulap şi jumătate din el este plină cu lucruri gri. Oare de ce mă atrage atât de mult culoarea asta?
SEMNIFICAŢIA CULORII GRI Griul este atemporal, practic şi solid. Un costum preferat de culoare gri se poate asorta cu orice culoare. Deşi plăcut şi ales adesea în îmbrăcăminte, oamenii îl desemnează rareori drept o culoare favorită, întrucât griul este asociat cu o pierdere sau cu depresia. Semnificaţiile culorii gri sunt: eleganţă, respect, subordonare, subtilitate, stabilitate, înţelepciune, vârstă înaintată, anacronism, plictiseală, decădere, decrepitudine, obtuzitate, încurcătură, poluare, extindere urbană, emoţii puternice, echilibru, neutralitate, doliu, formalitate, martie. Din punct de vedere fiziologic şi psihologic,griul are următoarele efecte: -Nehotărâre.
-Expectativă.

Ideea e că nici măcar nu-mi place Bacovia.

Niciun comentariu: